Pisza karta nie kfalifikuje sie. "nie bo nie" pomocy.

Pytania i prośby o pomoc. Ten dział przeznaczony jest dla Ciebie zarówno jeśli szukasz PBFa o konkretnej tematyce, jak i potrzebujesz pomocy ze stroną techniczną Twojego forum lub szukasz ludzi do prac nad własnym projektem.

Postprzez ShadowBan » 3 lip 2019, o 20:43

Jak gralem na sw to w dziale pomyslow ludzie mogli razem wytknac bledy. Pomocy.

Dzien dobry, zaczynam swoja przygode z pbf i spotkalem sie z jakims topornym problemem moderatorow. Nie chce im sie zrobic tego co potrafila grupa ludzi, bo sami nie moga podkreslic bledow, bo w grupie w pomyslach gracze potrafia robic to razem i wychodzi to tak ze da sie wszystko poprawic. moze chodzi o to ze dla ludzi rozne rzeczy wydaja sie nie jasne, i wlasnie tak z doswiadczenia wiem ze tak jest.
Jednak nie da sie pisac tak zeby nie dalo sie zrozumiec zdania, nawet jesli jest nie gramatyczne, i boli w oczy.
Mozliwe ze ci ludzie stawiaja na podobienstwo pbf do gry pisanej z komputerem gdzie trzeba naprawde dobrze pisac, bo to podobne gry. Jednak gry sa dla dzieci, i nie wiem czy tak powinno byc, bo snooby to inna sprawa jest. :twisted:






Obrazek




Imię:Nie
Nazwisko:Nie
Pseudonim:ShadowBan
Wiek:12
Rasa: Upiorna Arystokracja
Ranga: Zwyklyy mieszczanin
Miejsce zamieszkania: Ziemia



Obrazek



Moce:

MAGIA ŻELU, PRO WERSJA.
#PRZEPISANE
#KRÓTKIE

Nazwa:Przebita głowa gwoździem voodoo.
Magia typu: voodoo operacja mózgu.
Wygląd: Zardzewiały gwóźdz.

Opis:

1.
Zaczynając tłumaczenie, zacznijmy od małych gwoździ.
Najpewniej przebicie nimi mózgu, nadaje kierunekrek już martwemu mózgu. Operacja jest lepsza niż zwykle operacje, dlatego pożądany efekt usprawnienia tu jest zwiększany.

2.
Taki martwy mózg może przyjąć mutageny ghuli i innych potworów.
Dlatego może są to gwoździe, mogą zapieczetowac mutageny bezpośrednio w mózgu, za to na te wkladane normalnie voodoo może nie działać, jeśli bysmy chcieli tak to odgrodzic. Można tez coś zapieczetować w tym mózgu, pieczetowane bo, gwoźdz w technice np. Iluzji wiąże.

3.
Duży gwóźdź od lewej do prawej , jest również operacją, pieczęć jednak jest masywna. Pieczetuje życie, to że jest to przebity a nie martwy mózg powoduje, że pieczęć jest masywna.

2.5.
Tracimy możliwość mutagenow, a napewno odseparowania ich bo działanie mózgu przechodzi przez voodoo.

3.
Masywna pieczęć więc osoba może się spotykać z ciężkimi oleistymi falami, jak benzyna na wodzie, falami mroku.

4.

Paul to rywal w pokemon. Jest on rywalem dobrego chłopca dlatego jest chłopakiem nie chłopcem. Nie udaje on swojej wersji kategorii Dark w pokemon, poprostu jest takim bananem, bo jest chłopakiem nie chłopcem.
Więc tu możemy zmienić te mroczne fale, za pomocą pieczetacji tym samym gwoździem, w ten typ Dark.

Shadow Ball.

Nazwa: Totem Voodoo.
Magia typu: Voodoo choroby genetycznej.
Wygląd: brak.

Opis:

1.

Do miasta przyszedł mag leczniczy. Chłopiec pobiegł do niego zapytać się o coś co ten może dla niego zrobić. Porozmawiali.

Chłopiec poprosił o zwierzę komórkę. Żeby ten zrobił zwierzę komórkę. Później magik powiększył techniką komórkę i dał jej życie. Dziecko poprosiło o jeszcze jedno, również nie odmówił. Otoczone zieloną mazią komórki zabrał w wiaderku do domu.

Kiedy wrócił do domu okazało się, że zwierzęta połączyły się w jedno na zasadzie łączenia się komórek. Widział cierpienie zwierząt, które teraz były jednym ciałem o dwóch mózgach.

Sprawa, że stworzenie nie mogło się poruszać powodowało jeszcze bardziej chorą sytuację.

Okazało się, że stworek opanował coś, jakąś umiejętność. Choć była to nie wielka magia zaczął ruszać swoim otaczającym zielonym żelem. Nie było możliwe żeby robił to jakimiś mięśniami, dowodem na to było to, że istota zaczęła się unosic i definitywnie działo się tak z powodu mocy panowania nad otaczającym żelem. Życie to stworzyło sobie z żelu ręce, nóg nie potrzebował bo latał za pomocą tej samej magii. Na tym wydawały się kończyć zdolności tego zwierzęcia.

Wydawało się jak by każdy z mózgów panował nad inną ręką. Stworzenie radziło sobie pokracznie. Chłopiec pomyślał, że jest to trochę jak u niektórych bliźniaków syjamskich. Uznał to za technikę samą w sobie mimo iż była to cecha jedynie braci syjamskich, on widział w tym voodoo.

2.

Za pomocą voodoo, które pozostało z techniki pierwszej przez symbol gwoździa, łączy się ze stworkiem jak z totemem bo ten ma związek z voodoo, i może władać jego magia żelu naprawdę dobrze. Wszystko jest techniką magii voodoo. Żelowe ręce ducha. Kiedy używa magii żel strasznie pluska, bo całość mocy voodoo, która dostał z operacji jest używana.

Nazwa: Shadow Ball
Magia typu: Dark
Wygląd: Czarny piorun kulisty.

Opis:

1.
Z powodu typu charakteru dark, co jest efektem operacji, może używać zaklęć mrocznych. Tu mamy przykład, shadow Ball.

Nazwa: Cenzure OFF
Magia typu: Voodoo żelu
Wygląd: totem

Opis:

1.
Ciecz cieknąca z uszu braci syjamskich, zly zapach. No wlasnie magia żelu... to sie troche laczy. dzieki temu zakleciu mozemy wyykorzystac symboliczne ucho i stworzyc plyn do przeczysczenia uszu zeby sciagnac cenzure z zycia.

Umiejętności:
Zaklęcia:
Dark charm - Podrywanie tego typu.
Shadow ball - kula cienistego pioruna.
Poniżenie runa- runa rzucana na czolo przeciwnika, poniżeniem kogoś zmniejszamy jego chocby pewnosc siebie
Szpony  / ciecie knajpowego agresora - wytwarzamy czarne szpony jak na avatarze, i uzywamy cięcia ktore wstrzasa przeciwnika
Przyzwanie totem voodoo - przyzywamy totem zelu opisany w magii.
Właściwość totemu kinetyka - Żel oddaje dwa razy wiecej energi niz ta oddana w niego przy uderzeniu, tak naprawde uderzając kogoś z ta sama sila bo sila uderzenia jest zerowana i jeszcze pol zwiekszonej sumy uderza w niego.
Wlasciwosc totemu zielona guma balonowa smak -  żel tworzony przez totem posiada wlasciwość gumy, dzieki czemu mozemy porobic ring.

Umiejetności bojowe:
Postać posiada dużą zdolność miotania przedmiotami. Za pomocą żelu i zaklecia zielonej gumy balonowej moze strzelać kulkami bardzo dobrze.





Wygląd zewnętrzny:
Obrazek


Posiada szaro zielone wlosy po lewej a po prawej szaro fioletowe. Boki ma wygolone lekkim cieniowaniem, góra włosów jest roztrzepana i dłuższa jednak nie na tyle by je związać, czy zeby grzywka byla widoczna. Ma żółte świecące oczy. Cale jego ciało pokryte jest czernią, widać tylko usta bęswojego roddące zaju szarą dziurą kiedy je otworzy. Ma bardzo cichy chud. Liście podążają za nim kiedy idzie czasami wiele kilometrów, co tez jest cechą jego wyglądu. Kiedy jest w cieniu jest wokol niego aura czarnego światła z białym rozmytym konturem. Kiedy walczy widać wokół niego motylki z czarnego poszarpanego niczym rysowane ołówkiem tworzywa. Jeden róg po prawej.





Charakter:
1 Dark charm.

Często siedzi na chacie na serwisie do streamowania. Ma dark charma z powodu swojej magii, jednak dziewczyny tam banują go, żadna nie chce zobaczyć że jest faktycznie fajny, (bo je podrywa dark charmem). Un lucky sytuacja.
Sprawia mu to ból. Trudno mu jest się przebić w trudnym środowisku pod jego dark charma, gdzie jest brany za 12 latka, z powodu podrywu, na czacie pełnym kapp (emotek) gdzie są różne zboki.


Sam wie że dziewczyny chcą być z nim, czeka na jakąś ładną, tworzy błędy na czacie podrywajac duże ilości, nie zauważając czasem że są i takie których podrywac sam by nie chciał.
Czeka w jakimś eterze, świecie w którym z jednej strony trudno mu na żołądku bo ten czat uniemożliwia mu zbliżenie się, dark charmem, a świecie w którym i tak cześć dziewczyn musi go zignorować bo by się wyglupiła bo on powiedział by ze żartuje.


Może kiedyś swoim dark charmem, w którym swoją pewnością że dziewczyna chce być z nim, zachowuje się bezpośrednio a raczej, zaczyna dawać jej inicjatywę, znajdzie swoją.

2. Nocne życie.

W nocy chodzi po mieście, nie po głównej ulicy a po dzielnicy z domkami. Zachowuje się trochę jak kot, szwedajac się kilka godzin. Słychać od niego dzwoneczki.
W grze podobnej do pokemon go idzie w końcu gdzieś do miasta i rzuca lur w nocy, czekając na trochę nocnego życia, z inną osobą która nie może spać.
Jeździ też na longboard, również w nocy, średnio dwa razy w tygodniu.

Czasami zabija kogoś kogo spotka, kto w nocy się do niego rzuca, albo swoją mroczna magią sprawdza czy on jest zły, tym czy zacznie taki się pokazywać i wtedy zabija tego złego.

3. Gorilla.

Mówiłem, że ma czar klubowego agresora. Z powodu braku głębokich przemysleń, ma w sobie fearless. Nie boi się ludzi, w odróżnieniu od nazistów którzy mają magię światła od czystości on ma magię mroku od braku strachu.  Nie uważa ludz za złych, żyje jak w nawsi gdzie każdy się wspiera. Ta cecha fearless przechodzi w jego mowę ciała, i tak staje się knajpową gorillą.

I nie zrozumcie mnie źle, chodzenie po nocy jest trochę emo, jednak on ma amnezję i smuci się z prostych rzeczy.
Podrywanie dziewczyn jest jednak ambitne, bo działa jak ta jego runa poniżenia ale w inną stronę. Jednak weźmy to za to, że jest trochę emo.





Historia:

Wszystko zaczęło się kiedy 5 latek zaczął być zauważany przez mieszkańców miasteczka w lesie. Nie wiedzieli kim jest ta osoba.
Chłopak wydawał się być jakimś leśnym duchem.

Chodził w dziwnym ubraniu, przypominalo styl leśnych kapturow.

Kiedyś jakiś wędrowiec dowiedział się o nim, i jako że lubial spotkać różne stworki, postanowił wyjść na spotkanie legendzie miasteczka.

Okazało się, że stworek był magiem, znał kilka prostych zaklęć, jak piorun kulisty z energii, jakieś, jednak żadnych technik.
Jego magia wydawała się mieć taką właśnie ceche. Był caster'em.

Jako stworek pokazać się mógł za pomocą walki żeby zaprezentować swoje cechy dlaczego jest stworkiem, trofea maja w końcu magiczne właściwości.

Jako pierwsze, zamienił rękę w szpony, użył cięcia knajpowego agresora. Był to czar mroczny.
Później żeby dopełnić cięcie użył poniżenia w formie runy na czole przeciwnika.
Wszystko dopełnił shadow ballem, na osłabionym przeciwniku, i jeszcze wstrząśnietym tym cięciem przeciwniku.

To wydawało się być mocą tego stworka.

Podróżnik uciekł.


Po paru latach, do miasta przyszedł mag. Ktoś poprosił go żeby przepedzil stworka, bo po tym jak dowiedzieli się jaki jest nie chcieli go w mieście, żeby w knajpach nie działo się nic złego. Mag wyruszył, jednak nie udało mu się. Stworek przyzwał jakiś totem, i pokonał go ogromnymi pokładami magii żelu.

Kiedy świat obeszla legenda o już nastoletnim osobniku, który włada charakterną magią więc napewno magiem jest, ale do tego bardzo potężną magią czysto bojową, do miasteczka przybyło parę osób probojacych się z nim zmierzyć, nikomu nie udało się wygrać.

Przyszedł jeszcze jeden ninja, władał technikami. To on ostatecznie rozprawił się ze stworkiem. Stworek widząc że musi się jeszcze wiele nauczyć opuścił las.

Obrazek
Avatar użytkownika
ShadowBan
 
Posty: 11
Dołączył(a): 20 cze 2019, o 00:24

Postprzez Jane Weller » 4 lip 2019, o 19:34

Jednak nie da sie pisac tak zeby nie dalo sie zrozumiec zdania, nawet jesli jest nie gramatyczne, i boli w oczy.

Jeśli jest niegramatycznie coś napisane i/lub pozbawione podstawowej interpunkcji, to nawet profesor językoznawstwa będzie miał problemy ze zrozumieniem tego tekstu.

Mozliwe ze ci ludzie stawiaja na podobienstwo pbf do gry pisanej z komputerem gdzie trzeba naprawde dobrze pisac, bo to podobne gry. Jednak gry sa dla dzieci, i nie wiem czy tak powinno byc, bo snooby to inna sprawa jest.

PBF to typ gry opartej na słowie pisanym. Wymogiem jest znanie i stosowanie wiedzy o gramatyce, ortografii, interpunkcji i stylistyce na poziomie minimum szóstej klasy szkoły podstawowej. PBF to nie tabletop, gdzie widzi się i słyszy swoich współgraczy. Jeśli nie potrafisz na piśmie przedstawić tego, co chcesz przekazać, to być może gra na forach nie jest tutaj rozwiązaniem dla Ciebie.

Co do tego, że nikt nie chce tknąć Twojej KP, to przykro mi bardzo, ale jest to pełen błędów językowych niezrozumiały bełkot, który jedynie Ty ogarniasz.
Obrazek
Avatar użytkownika
Jane Weller
Administrator
 
Posty: 490
Dołączył(a): 27 sie 2012, o 20:12
Numer GG: 7242321
Discord: Jane Weller#7866

Postprzez Meridion » 15 lip 2019, o 13:06

ShadowBan napisał(a):Jednak nie da sie pisac tak zeby nie dalo sie zrozumiec zdania, nawet jesli jest nie gramatyczne, i boli w oczy.
Mozliwe ze ci ludzie stawiaja na podobienstwo pbf do gry pisanej z komputerem gdzie trzeba naprawde dobrze pisac, bo to podobne gry. Jednak gry sa dla dzieci, i nie wiem czy tak powinno byc, bo snooby to inna sprawa jest. :twisted:


Zaczynanie prośby o pomoc, od obrażania potencjalnych osób, które mogłyby ci pomóc, raczej nie sprawi, że ktoś zechce to uczynić :P Jeśli nie potrafisz być miły, to przynajmniej naucz się kłamać ;)


Granica PBF - gra w autorskim świecie high fantasy.
Grymuar - granicowe wiki, gdzie opisana została mechanika i świat.
Donosiciel - najświeższe wieści z świata granicy.
Avatar użytkownika
Meridion
 
Posty: 72
Dołączył(a): 14 lut 2013, o 19:47

Postprzez Bane » 12 paź 2019, o 20:22

Ach, Sans! Kopę lat, co?

Na wstępie zaznaczę, że wiele razy próbowaliśmy przeprowadzić Cię przez rejestrację i tworzenie postaci na naszym forum. Tłumaczyliśmy wielokrotnie, że zaproponowane przez Ciebie dane w karcie, nijak nie pasują do realiów Spectrofobii. Mało tego, proponowaliśmy inne rasy, podrzucaliśmy moce, nawet byliśmy gotowi pomóc Ci z historią postaci.
Cała grupa Moderatorów i Adminów zajmowała się sprawą Twojej KP i szukaliśmy rozwiązania.

Wylewanie żalu na Vision Lighthouse jest zwyczajnie bezpodstawne (wszystkich zainteresowanych sprawą, zapraszam do kontaktu, chętnie podeślę screeny z całego procesu tworzenia i oceniania kart Sansa). Jednak nie samą kartą sprawiłeś, że zdecydowaliśmy o usunięciu z naszego grona graczy - przypomnij sobie proszę swoje własne słowa i komentarze, opowieści które zahaczały o pedofilię i kazirodztwo. Mam wymieniać dalej?

Dlatego bardzo proszę, zanim zaczniesz oceniać, zastanów się dobrze nad sobą i swoją postawą. Nasze forum jest otwarte dla każdego, każdemu staramy się pomóc ale naprawdę ciężko jest cokolwiek wskórać, kiedy gracz zamiast korzystać ze wskazówek, brnie w swoje, dodatkowo obrażając na czacie zarówno graczy jak i Administrację.

Pozdrawiam!
Bane
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12 paź 2019, o 20:07

Postprzez Edd » 19 paź 2019, o 21:00

A ja mam dziwne wrażenie że, założyciel tego tematu, ma po prostu ból tyłka, o to że nie za bardzo mu wychodzi fantazjowanie (o ortografii, interpunkcji i stylistyce to nie wspomnę), bo ta twoja KP, no choć nie wiem do jakiego PBF-a założyciel tego tematu próbuje dołączyć, to niestety ale, po za ortami, kiepską interpunkcją jak i stylistyką, to te KP jest tak chaotyczne i niezrozumiałe że nawet na Everold za czasów domeny Feen, nie miał byś nawet szansy, aby się tam dostać, proponuję troszkę pomyśleć, troszkę bardziej uruchomić wyobraźnię, a przede wszystkim przysiąść troszkę fałdki, bo pbf-y choć na pierwszy rzut oka, to nie są takie proste do grania, jak papierowe RPG, których grać się trzeba nauczyć.
Poszukiwana pomoc. Więcej informacji w linku poniżej.
viewtopic.php?f=12&t=1130
Avatar użytkownika
Edd
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14 wrz 2019, o 16:28


Powrót do Pytania/Pomoc

cron