Wizards World

Postprzez hi0b » 6 sty 2015, o 13:33

Obrazek

Wizards World jest PBF'em o wieloletniej tradycji. Pierwotnie rozgrywka osadzona była w Hogwarcie za czasów Harrego Pottera. Ten stan zmieniał się jednak z czasem. Świat Harrego nie był zły, ale dość ograniczony. Postanowiliśmy, więc odciąć się od niego, aby móc kreować świat nieograniczony żadnym kanonem, i aby uatrakcyjnić rozgrywkę przenieśliśmy się do roku 2030.
Wprowadzaliśmy różne, ciekawe elementy jak: uniwersytet, wakacyjne przygody, tajemnicze choroby np. zmieniające ludzi w motyle ;) Użytkownicy dodawali od siebie nowe zaklęcia i eliksiry, wojny czarodziejów z wilkołakami i wampirami, pojawienie się mafii. Rozbudowaliśmy historię wilkołaków, wampirów, wprowadziliśmy magów żywiołów. I jeszcze wiele więcej ciekawych pomysłów zostało wprowadzone w życie, a dzięki nim gra na forum była ciągle atrakcyjne, ale też coraz bardziej odbiegała od świata znanego z powieści Rowling.
Dlatego też postanowiliśmy wprowadzić, a raczej wywołać kataklizm i przenieść graczy 5 lat do przodu, do roku 2040, obecnie już 2041. Chcieliśmy dodać do rozgrywki uczucie zagrożenia, walki o przetrwanie, więcej akcji, spróbować czegoś innego, odchodząc tym samym definitywnie od Harrego Pottera, ale mając w pamięci, że na nim wyrosło forum takie jakim jest teraz.


"Kiedy świat pogrążył się w chaosie, kiedy zerwane zostały więzi i sojusze, kiedy kurtyna pokoju opadła, ukazał się świat prawdziwy, pełen bólu, strachu, walki, mocy i upadków."

Czyli "trochę" o obecnej fabule.
Rozgrywka na forum rozpoczęła się 5 lat po niżej opisanych wydarzeniach.
W 2035 nieznani sprawcy zaatakowali Stany Zjednoczone bronią o niespotykanej dotąd sile i właściwościach. Wszystko zmieniło się w ułamku sekundy. W skutek wybuchów na świecie zanikła magia, a jej jedynym stałym ośrodkiem z nieznanych przyczyn pozostała szkoła czarodziejstwa i przyległe jej Hogsmeade. Ze snu wybudzają się także zapomniane moce natury, a cała planeta przechodzi burzliwe zmiany, co prowadzi do ruchów kontynentów.
Największym następstwem ataku dla ludzkości jest prawie całkowite wyginięcie jej jako gatunku, pozostali Ci którzy mieli w sobie cząstki niezwykłości. Resztki tych których można nazwać ludźmi w niezgodzie podzieli się na obozy i w grupach starają się przetrwać najgorsze, po za obozami pojawiają się stworzenia które nie powinny istnieć, wszyscy pragną odpowiedzi na pytania – co się właściwie stało i jaka czeka nas przyszłość.


Na forum można wybrać postać do grania z pomiędzy 5 ras.


Obrazek

Czarodzieje powstali na podstawie twórczości Rowling. Przed kataklizmem wiedli życie jak z książek o Harrym Potterze, jednak po nim wszystko się zmieniło.
Żyją obecnie w Nowym Hogsmeade - państwo-miasto skupione wokół centrum magii, którym jest szkoła czarodziejstwa. W bogatych dzielnicach panuje pokój i porządek, jednak w dalszych rejonach, gdzie prawo nie zerka tak często, trwa walka o każdy element życia, od pożywienia po przestrzeń. Magia łączy się z techniką, biedota, gangi, przemoc walczy z porządkiem i władzą. Wyjęte wprost ze średniowiecza wpasowane w przyszłość – prawo, porządek i ład. Nad wszystkim oficjalnie czuwa Rada Czarodziejów, nieoficjalnie radą steruje zza pleców Rodzina. Każdy, kto się sprzeciwi umiera, trafia do ciężkich robót lub zostaje wyrzucony poza bezpieczne mury. Walka trwa, każdy może coś zmienić o ile się odważy.

Obrazek

Żywioły towarzyszą wszystkim rasom od powstania ziemi, zrodziły się razem z nią. Jednak tylko niektórzy otrzymali od nich specjalny dar, moc władania żywiołem. Takie osoby były nazywane mistrzami żywiołu, jednak na skutek walk z czarodziejami, magia żywiołów na długi czas została uśpiona.
Na przełomie XX i XXI wieku w społeczeństwie ponownie zaczęły pojawiać się osoby przejawiające magię żywiołów. Pomiędzy czarodziejami coraz częściej można było spotkać uczniów, adeptów i czeladników różnych żywiołów.
Na skutek kataklizmu magowie żywiołów musieli opuścić bezpieczny ląd i zamieszkać na tajemniczej wyspie. Jedni przybyli tam jako pierwsi, inni z kolejnymi ekspedycjami, nawet teraz gdzieś na świecie rodzi się dziecko, które posiada w sobie więź z żywiołem i gdy tylko ją przejawi, opiekun żywiołu poprowadzi je na wyspę.

Obrazek

Wilkołaki wierzące w mądrość starszych żyją na własnym terenie. Po kataklizmie długo wędrowały, aby w końcu znaleźć dla siebie miejsce w tym nowym świecie. Ich wioska ukryta jest w wysokich górach, które dla zwykłych śmiertelników pozostają nie do przebycia. Posiadają swoje zwyczaje, umiejętności, rytuały i prawo. Te potężne i nieco dzikie istoty stały się ważnym elementem nowego świata, są idealnymi najemnikami, traperami i poszukiwaczami. Handlują unikalnymi ziołami, skórami i minerałami.
Wilkołaki na Wizard's World oparte są w pewnej mierze na wilkołakach z systemu WoD Wilkołaka Apokalipsa, Wilkołak Opuszczeni oraz podań. Wszystko dostosowane do naszych realiów.

Obrazek

Nieskore do życia w grupie wampiry zostały zmuszone do życia razem, aby przeżyć. W Mrocznej Kniei, głęboko w katakumbach pod wodzą księcia Aldura stworzyły klan. Ich największym problemem stała się niemożność picia krwi czarodziejów, choć ciągle pracują nad możliwością filtracji krwi czarodziejów obecnie są zmuszone żywić się krwią zwierząt lub napotkanych osobników innych ras.
Wizardowym wampirom bliżej do Draculi z dawnych legend niż do zmierzchowych, świecących ideałów. Znajdziecie też pewne odwołania do systemu Wampira, ale głównie Wampiry na Wizardzie to wytwór naszej wyobraźni, administracji i użytkowników.

Obrazek

Zmiennokształtni dawniej zwani animagami mogą przybierać formę zwierzęcia, które ich wybrało przy pierwszej przemianie. Jednak po kataklizmie ich dar rozwinął się i dzięki treningowi mogą przybierać jeszcze dwie dodatkowe formy, które pochodzą z rodziny ich głównego zwierzęcia.
Zmiennokształtni są rasą najbardziej otwartą, nie muszą stosować się do żadnych reguł czy rasowych uprzedzeń. Każdy zmiennokształtny jest panem własnego losu, wyrzutkiem bez przynależności. Pracują jako kurierzy, szperacze, kartografowie, złodzieje i handlarze.
Część stworzyła dla siebie kwaterę w zniszczonym Londynie, inni dołączyli do wilkołaków. Jednak ich prawdziwym domem jest szlak, a największym celem wolność którą kultywują z każdym dniem.

Avatar użytkownika
hi0b
 
Posty: 97
Dołączył(a): 25 sie 2012, o 19:58
Lokalizacja: Chorzów
Numer GG: 0

Powrót do Fantasy

cron