Wonderful World (SAO)

Postprzez Snow » 6 mar 2020, o 03:44

Obrazek
START FORUM: 06.03.2020 15:00




1. FABUŁA

„Wonderful World” to forum osadzone w klimacie isekai, wzorowane na serii Sword Art Online. Gracze zostają uwięzieni w grze, z której można uwolnić się tylko w jeden sposób. Ich rodziny, przyjaciele, a nawet władze są bezsilne. Odłączenie od NerveGear (urządzenie za pomocą, którego użytkownicy połączyli się z „Wonderful World”) skutkuje natychmiastową śmiercią. Nie ma ratunku, nie ma też drogi na skróty. Czy tego chcą, czy nie, muszą dostać się na pięćdziesiąte piętro Aincardu. Droga do wolności będzie pełna niebezpieczeństwa, tragedii i walki. Bardziej niż pewne, że wielu straci swoje życie w bitwie o powrót do normalnego świata.

2. MECHANIKA

[spoil]Mechanika została oparta o dwa systemy z różnym poziomem trudności. Pierwszy z nich, skierowany ku osobom chcącym walczyć, zdobywać kolejne poziomy, stworzony został z myślą o rozwijaniu postaci w kontekście siły. Jak jest ona mierzona? Cóż, statystykami, poziomami klasy i profesji.
Drugi zaś kierujemy ku osobom, które preferują spokojny tryb rozgrywki bez strachu o ewentualną śmierć postaci. To właśnie dla takich graczy stworzyliśmy zaawansowany system umiejętności pasywnych, który opiera się o rzuty kością. [/spoil]
3. KLASY
Stanowią filar dla każdego, kto pragnie rozwijać się w boju.

[spoil]Mag
Charakteryzuje się dużą większym, niźli pozostałe klasy, potencjałem magicznym. W arsenale jego umiejętności znajduje się energia każdego żywiołu. Mag, z uwagi na jego umiejętności dystansowe, często także o dużym obszarze rażenia jest niemal idealnym wyborem dla osób, które zdecydowanie bardziej cenią walkę na uboczu, niźli w samym jej centrum. Profesje, które można rozwinąć po wybraniu Maga, pozwalają na dwie, skrajnie różne drogi rozwoju.
Wojownik
Najbardziej popularna, według statystyk, klasa w „Wonderful World”. Oferuje szereg udogodnień dla graczy, którzy uwielbiają wieść prym podczas bitew lub polowań. W zależności od wybranej profesji wojownik może stać się niedoścignionym, skutecznym szermierzem lub niezabijanym tankiem, zdolnym utrzymać na sobie masę potworów w momencie, gdy towarzysz o bardziej niszczycielskim orężu będzie je kolejno wykańczał.
Łowca
Prawdziwy łowca powinien posiadać orli wzrok i anielską cierpliwość. To właśnie oni, w głównej mierze, odpowiadają za eliminację poszczególnych celów. Można by uznać, iż klasa ta ma wiele wspólnego z Magiem. Nic bardziej mylnego, łowcy przede wszystkim lepiej sprawdzają się w pojedynkach, niźli bitwach. Ich umiejętności są skonstruowane pod kątem walk z pojedynczymi jednostkami. Nie da się jednak zaprzeczyć, iż również podczas oblężeń znajdą dla siebie miejsce.[/spoil]
4. UMIEJĘTNOŚCI PASYWNE

[spoil]Umiejętności pasywne to jedna z wielu dróg na rozwój postaci. Nie są konieczne do rozgrywki, jednak znacznie ją ułatwiają. Rozwiązanie to zostało stworzone z myślą o tych, którzy nie przepadają za ryzykiem. UP odpowiadają za szereg udogodnień i są jedną z form zarobku. W celu zwiększenia rotacji przedmiotów rozbiliśmy umiejętności na wykonawcze i pozyskiwawcze. Dla przykładu alchemik stworzy miksturę, jednak potrzebuje w celu jej wykonania specjalnej rośliny, którą zdobyć dla niego może zbieracz.
System umiejętności pasywnych opiera się o system kości. Mając rozwinięte zielarstwo na 1 poziomie mamy 20% na powodzenie zerwania rośliny. Wykonujemy rzut kością, gdy liczba oczek na kostce wyniesie 20 lub mniej — udało się. W przeciwnym wypadku roślina ulega zniszczeniu.
WYKONAWCZE
1. Alchemia
Wbrew krążących po uniwersum plotkach, alchemia nie ma nic wspólnego z umiejętnościami magicznymi. Opiera się głównie o wiedzę w zakresie fizyki, chemii, a często również biologii. Rozwijanie tej umiejętności pozwala na tworzenie różnorakich mikstur oraz eliksirów. Wraz z rozwojem umiejętności uzyskuje się dostęp do coraz lepszych specyfików.
2. Płatnerstwo
W społeczeństwie utarło się, iż każdy płatnerz musi mieć posturę mięśniaka i milion centymetrów w bicepsie. Nic bardziej mylnego, zbrojmistrzem może zostać każdy! Płatnerz zajmuje się kształtowaniu przedmiotów, zwykle zbroi wykonanych z metalu. Nie jest mu obce tworzenie także tarcz.
3. Kowalstwo
Zadaniem kowala jest kształtowanie metali na gorąco, po ogrzaniu ich do temperatury mięknięcia. Osoba z tą umiejętnością wytwarza głównie bronie; sztylety, groty strzał, miecze, a także kostury.
4. Krawiectwo
Krawiec zajmuje się wytwarzaniem odzieży z tkanin, dzianin oraz skór. Dobremu krawcowi niestraszne skomplikowane elementy stroju. Weźmie miarę, przedyskutuje projekt i zajmie się tym, co umie najlepiej.
POZYSKIWAWCZE
1. Zielarstwo
Zielarz, zajmuje się pozyskiwaniem ziół. Nikt inny nie zna się tak dobrze na zielonych przyjaciołach, jak on. Wszelkie leksykony i encyklopedie roślin są mu doskonale znane. W przeciwieństwie do statystycznego gracza wie, w jaki sposób wyciąć roślinę lub pozyskać jej poszczególne elementy.
2. Rybołówstwo
Przynęta, wędka, akwen i błogi spokój. Rybak zajmuje się głównie pozyskiwaniem ryb oraz wszelkich organizmów pochodzących ze wszelakiej maści zbiorników wodnych w celu ich spożycia lub wytworzenia mikstur u alchemika.
3. Górnictwo
Bez górników nie istniałaby możliwość stworzenia zbroi lub broni. Właśnie dlatego są bardzo ważną grupą wśród graczy. Wiedzą gdzie i czego szukać, a przemierzanie ciemnych jaskiń nie stanowi dla nich problemu.
4. Skórowanie
Ten zawód z pewnością nie jest dla kogoś, kto kocha zwierzęta. Naturalnie, bardzo wątpliwe, że i one będą cię kochać. W końcu chcesz wełny, skóry lub innego elementu ich ciała. W większości przypadków wiązałoby się to z ryzykiem bycia poranionym. Na szczęście, w „Wonderful World” zwierzęta hodowlane mają zablokowaną możliwość ataku, jednak mogą uciec.il][/spoil]
5. ROZWÓJ BOHATERA

[spoil]Odbywa się on poprzez inwestowanie PD (Punkty doświadczenia) w statystyk, klas oraz rozwój profesji. Punkty doświadczenia można zdobyć poprzez wykonywanie misji podzielonych na 6 stopni trudności, a także parę innych form; fabułę, treningi, instancje, etc. Dla osób, które preferują wykonywanie zadań w towarzystwie przygotowaliśmy instancje. Cechują się one większą ilością PD oraz dodatkowymi niespodziankami. [/spoil]
To tyle z ważniejszych informacji. Gorąco zachęcamy do gry lub chociażby sprawdzenia forum zwłaszcza, że to pierwsze tego typu. ♥
Snow
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 lut 2020, o 11:03

Powrót do Manga/Anime

cron