Cytadela

Postprzez Sol » 4 wrz 2015, o 14:05

Obrazek

Przenieś się w zachwycający swym ogromem i różnorodnością świat Mass Effect, odkryj lub sam podyktuj swe przeznaczenie i podróżując po kolejnych ramionach Drogi Mlecznej, dotrzyj do jej wrzących czeluści i całymi dłońmi zaczerpnij z nich nowych, fascynujących doświadczeń. Wciel się w walecznego żołnierza Przymierza i wyrusz w bój za Ziemię i Cytadelę, jako kroganin zawalcz z miażdżypaszczą i zdobądź szacunek swego klanu, będąc w skórze asari doznaj mistycznej mocy biotyki, lub na modłę quarian, przemierzając krajobrazy wszechświata, przeżyj swą Pielgrzymkę. Zdobywaj gwiazdy i żyj wiecznie lub zaznaj otchłani eteru kosmicznego umierając w samotności. Nie czekaj - opowiedz nam swoją historię.

Cytadela czeka.

Cytadela jest forum PB luźno opierającym się o sagę komandora Sheparda, a niektóre z wydarzeń piszącym na nowo. Dlaczego? Bo Ty, drogi czytelniku, jako gracz decydujesz co, jak i po co, uczestnicząc swą postacią w zarówno przeważającej ilości wątków osobistych, jak i wydarzeniach kanonicznych, mając równocześnie możliwość zmiany ich przebiegu. Bo razem z nami piszesz fabułę!

  • Dysponujemy dość sporym wachlarzem wyborów w kwestii rozwoju i ulepszania postaci. Mimo obowiązujących ograniczeń jak np. najbardziej oczywista klasa postaci, naszym atutem jest dowolność w kształtowaniu własnego „alter ego”. Rozgrywkę z pewnością umila zaimplementowana na forum autorska mechanika, mająca głównie wpływ na walkę i opierająca się w głównej mierze na rzutach kością stuścienną, mającą w mechanice wiele zastosowań. Oprócz tego, drugim systemem istniejącym na forum jest "Crafting", pozwalający graczom na tworzenie własnych części pancerza oraz broni ze zdobytych podczas gry lub znalezionych surowców. Dzięki takim rozwiązaniom gracz otrzymuje szanse rozwoju i może też dostrzec jego efekty. O tym, jak i wielu innych urozmaiceniach (takich jak system medali, tzw. "achievementów", zainspirowany tym znajdującym się w grze, czy też generator kart statystyk), przeczytać można w zasobach Extranecie - stworzonemu również na potrzeby forum portalowi zawierającemu wszystkie, niezbędne do rozpoczęcia gry informacje - także dla osób nieobeznanych z tematyką Mass Effect.
  • Jeśli już jesteśmy przy Extranecie, niedawno wystartowała jego nowa odsłona (wcześniej ukrywająca się pod nazwą "Zasobów SOC") – bardziej intuicyjna i ładniejsza, a co za tym idzie, wiele przystępniejsza w odbiorze. Mamy szczerą nadzieję, że dzięki temu przeglądanie informacji przestanie być irytującą koniecznością, a zacznie przyjemnością. :)
  • Jesteśmy przyjaźnie nastawieni do nowych graczy, stąd nawet osoba, która wcześniej nie miała styczności z żadną z gier trylogii, jest w stanie łatwo odnaleźć się na forum dzięki miłej atmosferze i pomocnym graczom, nie mówiąc już o administracji. ;)
  • Cytadela jest stroną przede wszystkim stale rozwijającą się - trwamy już w tej branży ponad cztery lata (z czego sama wersja 3.0 ma już trzy) i przeszliśmy tak wiele przemian, że nie jesteśmy w stanie tego zliczyć - oczywiście na lepsze. Wyciągamy wnioski z popełnionych błędów i stale usprawniamy forum, chcąc przyciągnąć jeszcze większe ilości użytkowników, a tych, którzy już do nas trafili, zatrzymać na dłużej (kilkoro z graczy obecnie aktywnych trwa z nami od wersji pierwszej, czyli od roku 2011!). Wszelakie błędy techniczne, jeżeli się pojawiają, są szybko naprawiane dzięki odpowiednio sprawnej reakcji oraz hostingowi, jednemu z najlepszych z obecnie działających. No i nie mówiąc już o metamorfozach graficznych, które - za sprawą stałego grafika forumowego - często pojawiają się i na pewno będą pojawiać się na stronie.
  • Oprócz standardowej rozgrywki oferujemy także większe eventy, tworzone przez administrację bądź mistrzów gry. Jednymi z największych tego typu przygód są Operacje - wielkie, mające znaczny wpływ na rozgrywkę fabularną misje, z którymi zazwyczaj wiążą się wątki bezpośrednio zaczerpnięte z gry.

Cytadela w pigułce:
  • 14 grywalnych ras.
  • 6 klas podstawowych (podzielonych ze względu na specjalizację/e: biotyka/walka/technologia) i 12 prestiżowych (po dwie odnogi od każdej podstawowej).
  • 13 możliwych przynależności, determinujących w pewien sposób dalsze przygody postaci
  • Multum zdolności, jakie postać może opanować! 5 zdolności bojowych, 10 biotycznych, 13 technologicznych, 5 klasowych, a poza tym także 4 amunicje specjalne i 5 rodzajów granatów. Każda ze zdolności rozdzielona na dwa warianty po 6 poziomów, co daje niesamowite pole do popisu graczom lubiącym układanie własnych buildów.
  • Niezliczona ilość przedmiotów do kolekcjonowania (bronie, omni-klucze, pancerze, generatory tarcz, implanty, modyfikacje do niemalże wszystkiego, a dzięki craftingowi także własne przedmioty!).
  • Pełnoprawna mechanika, ponadto systemy craftingu, mieszkań, wydobycia (umownie "górnictwo"), handlu, giełdy, hazardu (póki co na liście dostępny jest kwazar), a w przygotowaniu także system areny i rozszerzenie rozgrywki ekonomicznej dla postaci mniej nastawionych na bojowość!
  • Doświadczeni mistrzowie gry gotowi do poprowadzenia przygód nawet najbardziej wybrednym gustom.
  • Przyjazna atmosfera i zawsze pomocna kadra „dowodząca”. :)
Sol
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4 wrz 2015, o 02:03

Powrót do SCI-FI

cron