Regulamin Forum

Dział dotyczący forum Vision Lighthouse i jego funkcjonowania: tutaj znajdują się ogłoszenia administracji, użytkownicy mają możliwość zgłoszenia swoich pomysłów czy skarg. W tym miejscu można też znaleźć Regulamin Forum.

Postprzez Vision Lighthouse » 25 sie 2012, o 11:30

REGULAMIN FORUM VISION LIGHTHOUSE

UŻYTKOWNIK REJESTRUJĄC SIĘ I PISZĄC NA FORUM OZNAJMIA, ŻE ZAPOZNAŁ SIĘ Z TREŚCIĄ PONIŻSZEGO REGULAMINU I GO AKCEPTUJE.

KONTA
1. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Administracja zastrzega sobie prawo usuwania wszystkich multikont.
2. W czasie rejestracji użytkownik podaje swój aktualny adres email oraz wypełnia wszystkie pola oznaczone gwiazdką (*).
3. Nazwa użytkownika nie może składać się z ciągu losowych znaków, słów ogólnie przyjętych za wulgarne, ani być obraźliwą dla innych, nawoływać do rasizmu, faszyzmu czy innego rodzaju dyskryminacji.
4. Maksymalny rozmiar avatara użytkownika to 160 px wysokości i 120 px szerokości oraz 54.83 KiB.

TEMATY I POSTY
1. Zamieszczanie na forum treści obscenicznych, nienawistnych, zawierających groźby, przesadnie wulgarnych, kierujące na strony pornograficzne, treści rasistowskie, faszystowskie, dyskryminujące religię lub innych niezgodnych z prawem, jest zabronione.
2. Na forum obowiązują podstawowe zasady tzw. "Netykiety".
3. Zabronione jest pisanie postów nie na temat, czyli wprowadzanie w wątki tzw. offtopu. Jeśli nie ma tematu, do którego pasowałby dany post, należy założyć taki w odpowiednim dziale.
4. Niewnoszące nic do tematu dyskusji posty, których napisanie miało na celu tylko zwiększenie ich ilości w statystykach użytkownika lub takie, których treść się powtarza, a użytkownik pisze po raz kolejny swoje zdanie, zmieniając tylko formę wypowiedzi będą traktowane jako offtop.
5. Zalewanie tematów dużą ilością postów, "jeden za drugim", czyli tzw. floodowanie jest zabronione. Jeśli po wysłaniu postu użytkownik zdecyduje się coś dopisać powinien użyć opcji "Edytuj".
6. Przed założeniem nowego tematu użytkownik powinien się upewnić, że na forum nie istnieje już podobny topic.
7. Zakładając nowy temat na forum, staramy się nadać mu jak najbardziej zwięzłą i przedstawiającą problematykę nazwę oraz umieścić w odpowiednim dziale. Nie jest wskazanym tworzenie tematów wielowątkowych, w których poruszane problemy nie są ze sobą powiązane.
8. Do rozwiązywania sporów osobistych między użytkownikami służy Prywatna Wiadomość, a nie publiczne forum.

UMIESZCZANIE REKLAMY I LINKÓW
1. Działem przeznaczonym do umieszczania reklamy PBFów jest Baza Danych. Zasady tego działu opisane są w osobnym temacie.
2. Miejscami, w których mogą znaleźć się odnośniki do stron innych niż PBFy są: specjalne pole w profilu użytkownika, podpis użytkownika i dział Offtopic.
3. Zabronionym jest dodawanie tematów-reklam stron i portali internetowych bez wcześniejszego uzgodnienia tego z administracją. Punkt nie dotyczy blogów, portfolio i stron autorskich, na których użytkownik prezentuje swoją twórczość.
4. Reklamowe strony nie mogą być niezgodne z polskim prawem, zawierać treści pornograficzne lub nawoływać do nienawiści czy dyskryminacji na jakimkolwiek tle.

SHOUT-BOX
1. Shout-Box jest integralną częścią forum i również obowiązują na nim zasady Netykiety, dobrego wychowania oraz Regulamin Forum.
2. Jeśli użytkownik nagminnie łamie regulamin, administracja ma prawo uniemożliwić użytkownikowi korzystanie z Shout-Boxa.

SYSTEM KAR
1. Podstawową karą za nieprzestrzeganie regulaminu jest tzw. Ostrzeżenie.
2. Ostrzeżenie wygasa po upływie 30 dni.
3. Posiadanie czterech ostrzeżeń w tym samym czasie powoduje automatyczne odcięcie możliwości wejścia na forum - tzw. Ban.
4. W szczególnych przypadkach administracja ma prawo użytkownikowi zablokować dostęp do forum (czasowo lub permanentnie) bez względu na liczbę jego aktualnych ostrzeżeń.
5. Osobami zajmującymi się pilnowaniem porządku na forum i przestrzeganiem regulaminu przez użytkowników są administratorzy i moderatorzy.

KOŃCOWE
1. Administracja forum zastrzega sobie prawo do zmian obowiązujących Regulaminów. W takim wypadku użytkownicy zostaną o nich powiadomieni za pośrednictwem ogłoszenia, w przeznaczonym do tego dziale.
2. W razie pytań i wątpliwości dotyczących regulaminu, użytkownik ma prawo oczekiwać odpowiedzi od ekipy forum.
Avatar użytkownika
Vision Lighthouse
 
Posty: 2
Dołączył(a): 19 sie 2012, o 19:58

Powrót do Forum

cron